Unit 1A
Unit 1A
1) vocabulary
Kodutöö: N, 22.9 — Unit 1a vocabulary
Grammar:
1) Tenses
Unit 1b
1) vocabulary
Kodutöö: N, 06.10 — Õpikud ja töövihikud on koolimajja saabunud, kui vähegi võimalik, tooge need koolimajast ära. WB Unit 1A, online exercises.
Kohtume alles 6. oktoobril.
Ka õpiku juurde kuuluvad interaktiivsed ülesanded ( Practice online) on väga head, neid võiks iseseisvalt proovida teha. Hetkel võiks teha sõnavaraülesandeid Leisure interests. Selleks tuleb end registreerida õpiku tagakaanel oleva veebilehe aadressi kaudu.
2) grammar: questions
exercise 1 ( ex 1, 2, 3, 4)
Kodutöö: N, 13.10 — SB ex 4 p 8 ( Grammar), WB unit 1B, online exercisesUnit 1c
1) vocabulary
2) forming questions
Kodutöö: N, 20.10 — WB unit 1c ex 3, 4, 5, SB ex 1 p 10 (reading)
Unit 1D
1) grammar: adverbials
Kodutöö: N, 27.10 — Kodune kontrolltöö SB ex 164 ( palun saatke meilile maarja204@hotmail.com), WB Unit 1D
Unit 2A
1) vocabulary
Kodutöö: N, 03.11 — WB Unit 2A ex 1, 2, 4, SB ex 3, 4 p 16 ( Reading)
Unit 2B
1) vocabulary
2) grammar: Future tenses
Kodutöö: N, 10.11 — Worksheet - future tenses, WB Unit 2A
Expressing opinions- vocabulary
Kodutöö: N, 17.11 — WB unit 2B, SB p 19 ex 3 (functional language)
Unit 2C
animal cracker- loomamaiuspala, -küpsised, aga ka eksentriline loomaarmastaja
Kodutöö: N, 24.11 — Unit 2c vocabulary, WB p 14-15
grammar: past habits
used to - tähenduses varemalt, korduv tegevus minevikus, kasutatakse nii olekute ja tegevustega (stative and dynamic words).
would- tähendus varemalt, korduv tegevus minevikus, kasutatakse ainult tegevustega ( dynamic words).
Neile sõnadele järgneb tegusõna algvormis.
Unit 2 D
1) vocabulary- collocation with get
2) Grammar
be used to sth or doing sth- harjunud olema millegagi või millegi tegemisega (järgnev tegusõna on alati ing-lõpuline)
NT: I am used to getting up early.- Ma olen harjunud vara tõusma.
get used to sth or doing sth - ära harjuma millegiga või millegi tegemisega ( järgnem tegusõna on alati ing-lõpuline).
NT: I used to get up late, but now I have got used to getting up early. - varemalt ma tõusin hilja, kuid nüüd ma olen harjunud vara tõusma.
exercise 1 (be used to)- be muutub olevikus - am, is, are, minevikus - was , were.
exercise 2 (be used to /get used to)
exercise 3 ( used to/be used to/get used to)
exercise 4 ( used to/be used to/get used to)
Kodutöö: N, 01.12 — Kodune kontrolltöö: SB p 165 (saada pilt meilile)
Unit 2
1) vocabulary- collocation with get
2) Grammar
Be/get used to or used to
Kodutöö: N, 08.12 — online exercises, vocabulary
Unit 3A
1) vocabulary
2) grammar
used to/ be used to /get used to
a quiz ( pikendasin aega kuni 12.jaan)
Kodutöö: N, 15.12 — SB ex 4, 5 p 26 ( reading), ex 2 p 26 ( speaking)
Unit 3B
Kodutöö: N, 29.12 — SB ex 2 p 28 (speaking), WB unit 3a, unit 3B
2) grammar
Defining and non-defining relative clauses
Pikendasin Unit 3A viktoriini 12.jaanuarini
Kodutöö: N, 05.1.23 — Worksheet Unit 95, SB ex 1 p 31 (speaking)
Unit 3c
2) Relative pronouns
Kodutöö: N, 12.1 — SB ex 3, 5 p 30, WB ex 3, 4 p 18
3) grammar: participle clauses
Unit 3D
1) vocabulary
Kodutöö: N, 19.1 — WB unit 3c, worksheet Unit 3 ex A-D
Kodutöö: N, 26.1 — Kodune kontrolltöö SB p 166
Revision
1) Vocabulary
Kodutöö: N, 02.2 — Be ready for the half-term exam
Unit 4A
1) vocabulary ( new words added)
2) Explaining reasons (linkers)
Kodutöö: N, 23.2 — SB ex 3 p 37- discuss, WB Unit 4A
Unit 4B
Kodutöö: N, 02.3 — SB ex 1 p 39, WB unit 4B
2) grammar
the past simple, the present perfect
Kodutöö: N, 09.3 — WB unit 4B, online exercises
Unit 4c
2) grammar: the present perfect, the past simple
Kodutöö: N, 16.3 — SB ex 4 p 40 (Speaking and vocabulary), WB unit 4c
Unit 4 c
2) grammar
the present perfect (simple) , the present perfect continuous
Kodutöö: N, 23.3 — WB Unit 4D
Unit 4D
1) Homophones
Kodutöö: N, 30.3 — SB ex 2 p 43, Kodune kontrolltöö- SB p 167, saada pilt maarja204@hotmail.com
Unit 5A
1) vocabulary
2) grammar
Past tenses: the past simple, the past continuous, the past perfect
Kodutöö: N, 06.4 — WB Unit 5A, SB ex 4 p 46 (Reading), ex 3 p 47 (Grammar), Austame 17.00!
3) Past tenses
exercise 2 ( ex 1, 2, 3)
Kodutöö: N, 13.4 — WB Unit 5B ex 3, SB ex 4 p 48 (listening), ex 1, 2 p 49 (functional language)
Unit 5B
1) Grammar: -ever words
whatever- mis iganes, whoever- kes iganes, wherever- kus iganes, whenever- millal iganes, however- kuidas iganes, whichever- milline iganes
Unit 5c
1) vocabulary
Kodutöö: N, 20.4 — SB ex 1 p 50, ex 5 p 51 (speaking &reading),WB Unit 5B
2) grammar
the past perfect simple (had+IIIpv/ed, tegevus algas minevikus ja lõppes minevikus ära)
the past perfect continuous (had been+ing, tegevus algas minevikus ja kestis ikka veel edasi)
the past perfect simple, or the past perfect continuous?
exercise 1
exercise 2
Unit 5D
Kodutöö: N, 27.4 — Kodune kontrolltöö, SB p 168
Unit 6a
1) vocabulary
2) grammar: conditionals vt saadetud tabelit
exercise 0 (type 0)
exercise 1 (type 1)
exercise 2 (type 2)
exercise 3 (type 3)
Kodutöö: N, 11.5 — Worksheet: conditionals, WB Unit 5D & 6A,.
Let's meet at 16.50 next Thursday! The lesson lasts up to 19.05.
1) vocabulary
2) Grammar: I wish/if only
Unit 6C
1) vocabulary (täiendatud)
Kodutöö: N, 18.5 — Worksheet conditionals, Sb ex 3 p 59 (grammar). The lesson starts at 4.50PM and lasts up to 7.05PM.
2) Grammar: should/shouldn't have done
Unit 6D
Revision
Unit 4
vocabulary (units 4a, b, c, d)
Kodutöö: N, 25.5 — Worksheets: Conditionals, Unit 4 revision, Unit 6c, d vocabulary(täiendatud). The lesson starts at 4.50PM and lasts up to 7.05PM.
Unit 5
vocabulary (units 5a,b,c,d)
Unit 6
vocabulary (Units 6a,b,c,d)
Good luck!
Final exam
Have a nice summer!




Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar